میکسیکو میں خاتون ٹیچر کو عشق لڑانے کی بھاری قیمت چکانا پڑ گئی

میکسیکو میں خاتون ٹیچر کو عشق لڑانے کی بھاری قیمت چکانا پڑ گئی



میکسیکو سٹی: کہتے ہیں ہے محبت کے لیے عمر کی کوئی قید نہیں ہوتی لیکن اگر یہ محبت شادی کے بعد کسی سے ہو جائے تو پھر انجام پر بھی نظر ہونی چاہیے ایسا ہی کچھ  ہوا میکسیکو میں جہاں ایک خاتون ٹیچر کو شادی شدہ مرد سے محبت کی بھاری قیمت ادا کرنا پڑی اور وہ اس کی اپنے ہی شاگردوں کے سامنے درگت بن گئی۔
میکسیکو کے اسکول میں ملازمت کرنے والی خاتون ٹیچرمارسیلا کو اپنے کلاس کے ایک طالب علم کے والد سے محبت ہوگئی اور دونوں کے درمیان یہ محبت ملاقاتوں میں بدل گئی اورمزید پروان چڑھنے لگی لیکن ایک روز شوہر کے گھر دیر سے آنے پر بیوی لیلہ فلوریس کو شک ہوگیا اور جب اس کی تصدیق بھی ہوگئی تویہ خبر بیوی پربجلی بن کرگری بس پھر کیا تھا اس نے اپنے شوہر سے نمٹنے پہلے عورت سے نمٹنے کا فیصلہ کر لیا۔
لیلہٰ فلوریس موقع کی تلاش میں لگ گئی اور بالآخر ایک دن وہ اچانک عین اس وقت کلاس روم میں جا پہنچی جب وہ بچوں کو پڑھا رہی تھی اور لیلہ نے آؤ دیکھا نہ تاؤ اور ٹیچر پر مکوں اور گھونسوں کی برسات کردی اور کہیں کہیں لاتوں سے بھی کام لیا لیکن پھر بھی خاتون کے دل میں لگی آگ نہ بجھی تو وہ اس پر چڑھ کر بیٹھ گئی اور بالوں سے نوچ نوچ کر عورت کی ایسی پٹائی کی کہ اس پر سوار عشق کا بھوت ہی اتاردیا۔
خاتون ٹیچر کی پٹائی کا شاید یہ سلسلہ کچھ دیر اور چلتا لیکن اس دوران بہت سے شاگرد اور دیگر ٹیچر بھی جمع ہوگئے جنہیں دیکھ کر لیلہ نے وہاں سے رفو چکر ہونے میں ہی عافیت جانی۔ اسکول کی انتظامیہ نے واقعہ پر افسوس کا اظہار کرتے ہوئے اس کی تحقیقات کا حکم دے دیا ہے۔
Share on Google Plus

About ikram mayo

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment